Pepparkakor

Jag vakna inatt av att jag va extremt kaksugen!!
Och igår kväll Spelade fia spel och va nära att förlora så ja hällde öl över bordet och på mormor vilket resluterade i glada miner från pensionärerna!
Sen gick upp och la mig för att glo film på datan men inte fan ville den funka..så jag blundade och svor en stund för mig själv.
  och nu är det panik för att farfar rråkade trycka bort kanalen på tv och nu vet han inte vilken knapp han ska trycka på, riktigt kaos ! Han hoppar lätt jämfota och skriker på farmor. Önskar jag kunde filma detta haha !!
Stackars jävel,...    Nu får vi snart besök ,och det är våra grannar här brevid som kommer in, Dom kommer ifrån wien och deras son heter Hitler och han är typ 2m lång.
Dom är lite speciella och extremt sega i att prata och....sega i det mesta.

Så nu drar jag och duschar....
förresten skänker jag en tanke åt Tom som sitter fast i en båt . Mitt ute på söderhavet och svälter,
adjö...och håll ut tom !

Kommentarer
Postat av: Anonym

men uppdatera då segoo

2009-01-06 @ 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0