Juldagen,

Inte nån utgång här inte.
Närmaste utgång för min del får ungefär bli att ta en stol, sätta mig på balkongen och sätta på radion med några öl. det från bli mitt Juldagen krök !

Inte kan man lägga upp några bilder här heller. det suger kuk !!
Äsch, får bli att spela tv spel tills ögonen ploppar ut istället.........öööhhöäeääeeäe! Rastlös.

Igår fick jag äntligen min egna data iaf..en liten bärbar en. Sen en spargris haha så jag kan hålla koll på mina pengar.......NU VET JAG vart jag ska lägga alla 50 öringar !

Ahh...förutom att mormor sitter och svär och farfar reppeterar saker om och om och om och om igen...så är det ganska lungt, Inga fylleslag än eller nått kul. 
Nej nu ska jag öppn a en öl och titta på Sällskaps resan, ni vet den där Mallorca filmen.
Adjö , julbordsmaten e fett äcklig förutom köttbullar och potatis !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0